Feladatunk a hulladékgazdálkodás jogszabályi megfelelőségének ellenőrzése, a felfedett hiányosságok kijavítása mellett a folyamatok költséghatékonyságának optimalizálása volt a cég 6 kirendeltségének mindegyikén. Tanácsaink eredményeképp finomodott az elkülönített gyűjtés rendszere, a lapszabászati tevékenység során képződő por és nyesedék kezelésére az együttgondolkodás eredményeképpen lassan minden telephelyen megtaláljuk a legideálisabb megoldást.
Számos új partner felkutatásával és bevonásával, a szelektív hulladékgyűjtés fejlesztésével csökkentettük a vállalat hulladékgazdálkodási költségeit és növeltük a hasznosításra átadott hulladékok mennyiségét!
A megbízás keretében készítettünk egy helyzetértékelést és javaslatcsomagot a szükséges intézkedésekre. Ezt követően egyeztettük a vezetőség által is elfogadható intézkedéseket, melyek előkészítése, megvalósítása a JAF Holz Ungarn Kft. kijelölt kollégáival közösen történt. Bevezetésre került egy elektronikus hulladéknyilvántartó rendszer, melyből egyszerűen teljesíthető az adatszolgáltatás, így a vállalat adminisztrációs terheit is sikeresen csökkentettük.
Az új hulladékgazdálkodási rendszer részeként a változásokról és betartandó szabályokról, valamint a hulladéknyilvántartásról tartottunk képzést a dolgozóknak, valamint összeállítottunk egy belső utasítást, mely részletesen leírja az egyes hulladékfajtákra vonatkozó gyűjtési, elszállíttatási, nyilvántartási és egyéb adminisztrációs kötelezettségeket.
Jelenleg havi rendelkezésre állás keretében egyrészt folyamatosan tájékoztatjuk a vállalatot a jogszabályváltozásokról, másrészt valamennyi felmerülő kérdést megválaszoljuk. A JAF Holznak fontos a környezetvédelem, ezért évi egyszeri környezetvédelmi belső képzést is tartunk a kollégáiknak, illetve folyamatosan keressük a környezetileg és gazdaságilag mindig épp leghatékonyabb megoldásokat számukra.